Δωρεαν Αποστολή

Πολιτική Επιστροφών

Το Whole Pets World σας δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα προϊόντα της παραγγελίας σας που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα με τους εξής τρόπους:

Α) Μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος

Β) Στο φυσικό κατάστημα της εταιρείας μας

Απαραίτητη προϋπόθεση για να προχωρήσετε σε κάποιον από τους παραπάνω τρόπους επιστροφής είναι το προϊόν να μην είναι ελαττωματικό και να πληρούνται όλοι οι παρακάτω όροι αλλαγής:

• δεν πρέπει να έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα των 3 ημερών από την ημέρα που ο πελάτης παρέλαβε την παραγγελία.

• η επιστροφή θα πρέπει να γίνει με την αρχική συσκευασία του προϊόντος ή εντός κάποιας άλλης συσκευασίας που θα το προστατεύει επαρκώς από φθορές και να συμπεριλαμβάνεται με το παραστατικό αγοράς του.

• το προϊόν που θα αλλαχτεί θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική κατάσταση αγοράς του.

• η αξία του επιστρεφόμενου είδους είναι η αναγραφόμενη στην απόδειξη αγοράς.

• η αξία του προϊόντος δεν εξαργυρώνεται με χρηματικό ποσό.

Α) Επιστροφή μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος

Η διαδικασία για επιστροφή αγοράς από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι η εξής:

1. Αρχικά χρησιμοποιώντας τη φόρμα επιστροφών που βρίσκεται παρακάτω, μας αποστέλλετε μήνυμα, συμπληρώνοντας όλα τα υποχρεωτικά πεδία

2. Μόλις λάβουμε το αίτημά σας θα επικοινωνήσουμε σύντομα μαζί σας, ώστε να σας ενημερώσουμε αναλυτικά.

3. Κατόπιν συνεννόησης, μας αποστέλλετε το προϊόν με χρέωση αποστολέα, με όποια εταιρεία ταχυμεταφορών εσείς επιθυμείτε ή με απλό ταχυδρομείο. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει απαραίτητα με την αρχική συσκευασία του προϊόντος ή εντός κάποιας άλλης συσκευασίας που θα το προστατεύει επαρκώς από φθορές και να συμπεριλαμβάνεται με το παραστατικό αγοράς του.

Τα στοιχεία αποστολής του δέματος προς επιστροφή είναι:

Επωνυμία: Whole Pets World

Διεύθυνση Αποστολής:  Ευβοίας 226, Πάτρα, ΤΚ 26332

4. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν, θα ελέγξουμε ότι ισχύουν οι παραπάνω όροι επιστροφής και θα σας ενημερώσουμε σχετικά.

5. Θα πρέπει να ολοκληρωθεί εκ νέου αγορά προϊόντος τουλάχιστον ίσης αξίας με αυτό που επεστράφη, μέσω καταχώρησης μίας καινούργιας παραγγελίας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Β) Επιστροφή στο φυσικό κατάστημα της εταιρείας μας

Μπορείτε να αντικαταστήσετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, επιστρέφοντάς το στο φυσικό κατάστημα της εταιρείας μας, στη Ευβοίας 226, Πάτρα, ΤΚ 26332

1. Αρχικά χρησιμοποιώντας τη φόρμα επιστροφών που βρίσκεται εδώ
,
μας αποστέλλετε μήνυμα, συμπληρώνοντας όλα τα υποχρεωτικά πεδία

2. Μόλις λάβουμε το αίτημά σας θα επικοινωνήσουμε σύντομα μαζί σας, ώστε να σας ενημερώσουμε αναλυτικά.

3. Το προϊόν επιστρέφεται με το παραστατικό αγοράς του στο ταμείο του καταστήματος, απαραίτητα με την αρχική συσκευασία του προϊόντος ή εντός κάποιας άλλης συσκευασίας που θα το προστατεύει επαρκώς από φθορές,

4. Στο ταμείο του καταστήματος θα ελέγχθεί το προϊόν και θα επιβεβαιώσει ότι τηρήθηκαν οι όροι αλλαγής.

5. Στη συνέχεια εκδίδεται πιστωτικό ίσης αξίας με το προϊόν επιστροφής, όπως αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Η εξαργύρωση του πιστωτικού πρέπει να γίνει αναγκαστικά την ημέρα επιστροφής, ειδάλλως χάνεται η δυνατότητα αλλαγής.

Ελαττωματικά Προϊόντα:

Όλα τα προϊόντα που αποστέλλονται από το Whole Pets World ελέγχονται σχολαστικά πριν την αποστολή.

Όταν παραλάβετε την παραγγελία από τον εκπρόσωπο της εταιρείας courier, να εξετάσετε πριν αποχωρήσει ότι το δέμα δεν έχει ανοιχτεί και δεν έχει φθορές.

Σε τέτοια περίπτωση, θα πρέπει αναγκαστικά να ανοίξετε τη συσκευασία και να εξετάσετε τα προϊόντα παρουσία του courier, ώστε να διαπιστώσετε ότι όλα τα προϊόντα είναι σε άψογη κατάσταση. Αν δεν είναι όλα άψογα, δεν πρέπει να αποδεχτείτε την παραλαβή του δέματος αλλά να ειδοποιήσετε άμεσα την εταιρεία μας. Αν δεν προβείτε στον παραπάνω έλεγχο, το  Whole Pets World  δεν φέρει οποιαδήποτε ευθύνη για τυχόν φθορά προϊόντων που προκλήθηκε κατά τη μεταφορά τους.

Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας.

Τρόποι επικοινωνίας:

• μέσω της φόρμας επικοινωνίας, στη σελίδα ''επικοινωνία''

• μέσω email στη διεύθυνση: info@wpw.gr 

• τηλεφωνώντας στο 2610.34.13.56 ώστε να μιλήσετε με εκπρόσωπο του τμήματος πωλήσεων.

Με όποιο τρόπο και αν επικοινωνήσετε, θα πρέπει να αναφέρετε τον αριθμό της απόδειξης αγοράς, τον κωδικό του ελαττωματικού προϊόντος καθώς και περιγραφή του ελαττώματος.

Στη συνέχεια θα επικοινωνήσουμε σύντομα μαζί σας, ώστε να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία επιστροφής.